Άγγελος Τόλκας προς Υπουργείο Παιδείας : «Ακούστε τις ανάγκες των μαθητών. Προχωρήστε άμεσα στο διορισμό εκπαιδευτικού προσωπικού για την λειτουργία του Μουσικού σχολείου Βέροιας»

Άγγελος Τόλκας προς Υπουργείο Παιδείας : «Ακούστε τις ανάγκες των μαθητών. Προχωρήστε άμεσα στο διορισμό εκπαιδευτικού προσωπικού για την λειτουργία του Μουσικού σχολείου Βέροιας»

Το θέμα των ελλείψεων καθηγητών στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας, στο οποίο φοιτούν μαθητές και μαθήτριες από ολόκληρο το Νομό της Ημαθίας, έφερε στη Βουλή ο Άγγελος Τόλκας, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα για την ομαλή πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ο Βουλευτής Ημαθίας κατέθεσε ερώτηση, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, προς την Υπουργό Παιδείας για τα θέματα που απασχολούν το Μουσικό Σχολείο Βέροιας που δεν βρίσκουν λύση κι ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί το 1/3 του εκπαιδευτικού έτους.
Προηγήθηκε Συνάντηση με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, οι οποίοι εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για την εκπαίδευση των παιδιών τους, τις σχολικές τους επιδόσεις σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και εν τέλει την οικονομική επιβάρυνση που υφίστανται, καθώς καταφεύγουν στο να πληρώνουν ιδιαίτερα μαθήματα όσοι από αυτούς έχουν τη δυνατότητα.
Κατόπιν τούτων ο Βουλευτής Ημαθίας απαιτεί ενέργειες από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας ώστε να ολοκληρωθούν οι διορισμοί εκπαιδευτικών και να αναπληρωθεί η χαμένη ύλη των μαθητών.

Θέμα: Λειτουργικά κενά στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας

Κυρία Υπουργέ,
Με λύπη μου ενημερώθηκα προσφάτως σε συνάντησή μου με εκπροσώπους του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου, για τα ιδιαιτέρως πολλά κενά που καταγράφονται στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας, με αποτέλεσμα να μην παρέχεται ολοκληρωμένη μουσική παιδεία, να καθυστερεί η εκπαιδευτική διαδικασία και να διακυβεύεται η επίδοση των μαθητών στις προαγωγικές εξετάσεις. Το συγκεκριμένο σχολείο είναι το μοναδικό σε όλο το Νομό και παρόλες τις δυσκολίες, παρουσιάζει εκπαιδευτικό έργο και, πέρα από τις μουσικές γνώσεις που παρέχει στα παιδιά, προωθεί τη δημιουργικότητα, την καλλιτεχνική έκφραση και τη γενικότερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των
μαθητών.
Μάλιστα, οι γονείς, προσπαθώντας να καλύψουν τα εκπαιδευτικά κενά, αναγκάζονται να βάζουν το χέρι τους για ακόμη μια φορά στην τσέπη,
παρέχοντας ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά τους. Κάτι που θα έπρεπε να παρέχεται ούτως ή άλλως από τη δημόσια Εκπαίδευση, στην οποία φοιτούν παιδιά από όλο το Νομό.
Πιο συγκεκριμένα, για να αντιληφθείτε το μέγεθος απώλειας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, μαζί με τις ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών, στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας καταγράφονται ελλείψεις σε εβδομαδιαία βάση 338 διδακτικών ωρών! Οι μαθητές των μουσικών σχολείων, οι καθηγητές και οι γονείς τους βρίσκονται σε απόγνωση. Πλησιάζει ο Δεκέμβριος και οι ελλείψεις
των εκπαιδευτικών και των ωρών διδασκαλίας είναι πολλές και εις βάρος των μαθητών.

Επιπλέον, σχετικό είναι και το θέμα της μη έκδοσης του ΦΕΚ των αποτελεσμάτων διορισμού των εκπαιδευτικών – μουσικών ΤΕ το οποίο καθυστερεί αδικαιολόγητα.
ΕΠΕΙΔΗ έχουμε ήδη φτάσει στην ολοκλήρωση σχεδόν του πρώτου
τριμήνου,
ΕΠΕΙΔΗ το μόνιμο προσωπικό δεν επαρκεί και η πρόσληψη
αναπληρωτών δεν έχει καν πραγματοποιηθεί έως σήμερα.
ΕΠΕΙΔΗ οι μαθητές δε διδάσκονται καν τα υποχρεωτικά μουσικά
μαθήματα.
ΕΠΕΙΔΗ οι μαθητές, οι οποίοι φοιτούν στα μουσικά σχολεία για 6 έτη
δικαιούνται την ισότιμη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΕΠΕΙΔΗ δύσκολα θα μπορέσουν να αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες.

Ερωτάσθε :
1. Τι προτίθεστε να κάνετε για ένα άλυτο πρόβλημα, το οποίο αντί να
μικραίνει ολοένα και γιγαντώνεται;
2. Πότε θα προχωρήσετε στον άμεσο διορισμό του υπολειπόμενου
εκπαιδευτικού προσωπικού μουσικής στο Μουσικό Σχολείο
Βέροιας;
3. Πώς θα αναπληρωθεί η χαμένη ύλη που δεν διδάχθηκε έως τώρα
και είναι σχεδόν αδύνατον να καλυφθεί στο επόμενο διάστημα και
μάλιστα μέσα σε συνθήκες πανδημίας;
4. Πότε θα ολοκληρώσετε την έκδοση του ΦΕΚ τοποθέτησης των
καθηγητών ΤΕ που καθυστερείτε αδικαιολόγητα.

Ο ερωτών βουλευτής
Τόλκας Άγγελος